تعیین رمزعبور سامانه

در صورتی که تلفن همراه خود را در پرونده فعال نکرده اید لازم است تا پیامکی در بردارنده کد پیگیری ۶ رقمی پرونده را به شماره ۱۰۰۰۲۸۱۲۰۲۰ ارسال کنید، تا همراه شما در پرونده تان فعال شود.

در صورتی که رمزعبور خود را برای ورود به سامانه فراموش کرده اید، شماره تلفن و همراه پرونده خود را فرم زیر وارد نمایید، تا رمزعبور جدیدی توسط سیستم برای شما در نظر گرفته شده و برای همراه تان با یک پیامک ارسال شود.


شماره تلفن بصورت کامل به همراه کد شهر. نمونه: ۰۲۸۰۰۱۱۲۲۳۳

نمونه: ۰۹۱۲۰۰۱۱۲۲۳
۲۰۲۰
ارتباط با پشتیبانی
راهنما
  • ارسال درخواست: شما ابتدا درخواستی برای دریافت ADSL برای یک شماره تلفن در قسمت ارسال درخواست ثبت می نمایید.
  • فعال سازی تلفن همراه: پیامی در بردارنده کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود، کد دریافتی را در سایت وارد می نمایید.
  • انتخاب طرح: در صورتی که مشکلی برای دریافت سرویس ADSL برای شماره مشخص شده وجود نداشته باشد ، لیست تعرفه(طرح)ها به شما نمایش داده می شود.
  • فعال سازی تلفن: کد پیگیری برای شما ارسال می گردد، لازم است تا از طریق شماره درخواستی با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرید و کد پیگیری را وارد نمایید.
  • راه اندازی: بعد از انتخاب طرح حداکثر طی ۴۸ ساعت سرویس مورد درخواست راه اندازی شده و به شما اطلاع رسانی می شود.
  • نصب: حداکثر ۲۴ ساعت بعد از راه اندازی، کارشناس نصب تماس گرفته و هماهنگی ها جهت نصب صورت می پذیرد.
  • هزینه:هزینه متناسب با طرح انتخابی و مصرف، برای تعرفه های پس پرداخت در قبض تلفن لحاظ خواهد شد. برای تعرفه های پیش پرداخت نیز باید در ابتدا هزینه به صورت آنلاین پرداخت شود.
مرورگرهای پشتیبانی شده
برای مشاهده بهتر سایت، لازم است تا از آخرین نسخه مرورگر های استاندارد (IE8 به بالا) استفاده کنید. browser support