شرکت مخابرات استان قزوین در راستای ارائه سرویس های متمایز و کاربرپسند، در طرحی نو اقدام به راه اندازی سیستم استعلام وضعیت سرویس خط به صورت پیامکی و تلفنی نموده است. با کیفیت ترین سرویس ها و مجرب ترین کادر پشتیبانی با آسان ترین راه های ارتباطی برای جلب رضایت شما فراهم شده است.

استعلام پیامکی:

برای استفاده از سرویس استعلام پیامکی، کافیست عدد ۱ را از طریق شماره موبایل تنظیم شده روی پرونده خود به شماره ۱۰۰۰۲۸۱۲۰۲۰ پیامک کنید تا بر اساس وضعیت فعلی پرونده، اطلاعاتی از قبیل وضعیت سرویس خط، صورتحساب تا این لحظه (در صورت وجود صورتحساب دوره جاری)، مدت باقیمانده و حجم باقیمانده سرویس جاری را دریافت کنید.

استعلام تلفنی:

برای استعلام تلفنی با شماره پشتیبانی ۲۰۲۰ تماس بگیرید و داخلی ۴ را شماره گیری فرمایید. مشابه استعلام پیامکی، اطلاعات وضعیت جاری سرویس خطی که از طریق آن تماس گرفته اید برای شما پخش خواهد شد.